خرید پیج اینستاگرام
نوشته شده توسط : سارا موسوی

درباره خرید فالوور اینستاگرام از سیر تا پیاز

اینستاگرام به عنوان  بزرگترین شبکه اجتماعی تصاویر و رسانه در دنیا میلیاردها کاربر را در یک شبکه جمع آوری کرده است و معنی آن این است که یک بازار بین المللی و پر از پتانسیل برای برندها، تجارت ها، افراد و … وجود خواهد داشت که سهم کوچکی از آن قادر به ایجاد تغییرات چشمگیر در میزان مخاطب خدمات و سرویس های ارائه شده از سمت شما می باشد.

خرید فالوور اینستاگرام اگر ۱۰۰ درصد واقعی و لایک زن باشد یعنی شما بصورت خودجوش آن فالوور را جذب کرده اید که سیاست آن مشخص است و نیازی به توضیح ندارد و اما اگر بصورت فالوور ارزان یا فالوور فیک باشد در ابتدا بصورت مستقیم بر روی اعتبار پیج شما تأثیر مثبت خواهد داشت، چگونه خرید فالوور فیک یک پیج را معتبر می کند؟ خیلی ساده، کاربران مطمئناً در اینستاگرام به پیجی با ۱ میلیون فالوور به شدت بیشتر از پیج اینستاگرامی با ۱۰۰ فالوور اعتماد خواهند کرد حتی اگر آن ۱۰۰ فالوور اینستاگرام واقعی باشد. این بحث روانشناسی سوشیال مارکتینگ است که دلیل اصلی خرید فالوور و افزایش فالوور فیک یا نرم افزاری از سمت برندها، مشاهیر و … می باشد.

چرا از ایرانی گرام فالوور بخریم؟

ایرانی گرام ماهانه میلیون ها فالوور ایرانی و با کیفیت را به کاربران خود ارائه می دهد و این روند سال هاست که در جریات است پس در ابتدای امر توجه به اعتبار و بازتاب های مثبت در ارتباط با خدمات ایرانی گرام داشته باشید. موضوع دیگر کیفیت فالوورهای فروشی در وبسایت ایرانی گرام می باشد که درصد ریزش بسیار پایینی نسبت به رقبا و دیگر سایت های فعال در زمینه فروش فالوور دارند.

تضمین تحویل خدمات فالوور، لایک و بازدید اینستاگرام

سایت مجموعه ایرانی گرام از درگاه های رسمی پرداخت ( شاپرک ) برای انجام واریزی ها استفاده می کند، بدیهی است در صورت بروز هرگونه مشکل در ارائه خدمات و انجام ندادن سرویس فروخته شده درگاه ضامن مبلغ واریزی شما بوده و آن را با یک تیکت به حساب شما بازگشت خواهد داد.

آیا فالوور بخریم؟ و آیا فالوور واقعی وجود دارد؟

اگر تمایل به افزایش مخاطب، اعتبار و قدرت پیج خود در اینستاگرام و همچنین پررنگ تر کردن حضور شما در این شبکه اجتماعی را دارید مطمئناً خرید فالوور به شما کمک خواهد کرد، نکته اصلی خرید فالوور  نیز در کیفیت آن ها می باشد که کمبو لیست و اکانت های ساخته شده توسط ربات نباشند که سبب بروز مشکل برای حساب کاربری اینستاگرام شما شوند. در ایرانی گرام تمامی اکانت ها نرم افزاری بوده و هیچ حساب رباتی و اسپمی وجود ندارد.

فالوور واقعی نیز کاملاً وجود دارد اما روش جذب آن ها تفاوت هایی خواهد داشت در اصل شما برای جذب واقعی فالوور و جلوگیری از ریزش آن ها صرفاً نیاز به محتواسازی با ارزش در اینستاگرام و تبلیغات پیج خود دارید. بدیهی است که این روند در صورت عدم سرمایه گذاری بر روی خرید فالوور بسیار طولانی تر و سخت تر خواهد بود.

چرا خرید پیج اینستاگرام؟ (بخش سوم)

خرید پیج اینستاگرام آماده روش مناسبی برای شروع بهتر فعالیت در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام است. اما چرا باید پیج اینستاگرام خریداری کرد و چرا نباید پیج اینستاگرام را از صفر شروع به کار کرد؟

شما با خرید پیج اینستاگرام آماده، چندین قدم جلوتر خواهید بود زیرا پیج اینستاگرام شما از روز اول فعالیت شما، به علت تعداد فالوورها اعتبار بالایی خواهد داشت، پیج اینستاگرام شما از روز اول مخاطب بالقوه خواهد داشت، هزینه های شما کمتر خواهد بود و اینکه پیشرفت شما بسیار بیشتر از حالتی خواهد بود که یک پیج اینستاگرام را از صفر ساخته باشید و بخواهید آن را تبلیغ کنید.

اما باید در نظر داشت که خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای ایرانی بسیار اهمیت دارد زیرا در صورتی که فالوورها خارجی و غیر فعال باشند، تعداد فالوورهای شما روز به روز کمتر خواهد شد و پیج اینستاگرام شما وجهه مناسبی نخواهد داشت.

در وب سایت اینستایاب، شما می توانید پیج با فالوورهای دلخواه خود را خریداری کنید.

برای خرید پیج اینستاگرام آنلاین می توانید به بخش مربوطه در مای اینستا رجوع کنید.





:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: